Blog

Etiketler

Blog Arşivi

Perşembe, Şubat 19

Mikrodalgada Cheesecake Tarifi


Ben yaptım beş dakikada cheesecake yaptım.Hem basit hem lezzetli oldu ben yaptım.Aşkımın çok sevdiği ve benim hazır pakette aldığım zaman dahi beceremediğim cheesecakeyi yaptım.Hala kendimi hayran kalmakla meşgulum.Buyrun tarif kesinlikle deneyin.

Malzemeler;

- 1 adet Burçak bisküvisi 
- 2 adet yumurta
- 100 gr tereyağı
- 1 paket vanilya
- 1 yemek kaşığı un
- 1 paket krema (Tatlı krema alırsanız şeker eklemeyin.)
- 1 bardak şeker (Evet doğru bildiniz esmer şeker, beyaz şeker kullanacaksanız bir bardak şekerden bir tık eksik kullanıyorsunuz, en kısa zamanda esmer şekere mutfakta yer açıyorsunuz.)
- Yarım limon
- Yarım portakal
- 1 paket bitter çikolata

Mikrodalgada Cheesecake Tarifi ;

Tereyağını mikrodalgaya koyup 800 wattta (Mikrodalganız dereceliyse 4.derece) 1 dakika çalışırdım.Burçak bisküvisini rondodan geçirip un haline getirdim erittiğim tereyağını içine ekleyip taban haline getirdim, yarım saat buzdolabında beklettim.Başka bir kapta yumurtaların beyazlarını kar haline getirene kadar çırptım.Karlaşmış yumurtaların üzerine şeker ekleyip biraz daha çırptım.Portakalın ve limonu kabuklarını rendeledim.Kremayı, labne peyniri, unu,kırdığım çikolataları, vanilyayı, yumurtanın sarılarını, rendelenmiş portakal ve limonun kabuklarını ekleyip iyice çırptım.Dolaptan çıkarıdığım tabanın üzerine hazırladığım labneli harcı döküp 800 wattta 5 dakika pişirdim.Üzerine muzları koyup buzdolabına koydum.

Az önce tadına baktım starbucksla kapışırım valla kimse tutmasın artık beni :) 

2 yorum:

  1. cok guzel bi tarif bunu kesinlikle denicem
    ben fransada oldugum icin labne peynir degilde ona benzer biseyle yapcam
    paketin grm olarak kac oluyo aceba bunun cevabini alinca artik denemeye koyulcam :)
    ellerinize saglik

    YanıtlaSil
  2. Çok güzel bi tarifti...Bayramda ikramlarım arasında yerini aldı :) cheesecake yapmaktan hep korkardım bunuda çözmüş oldum teşekürler

    YanıtlaSil